Допомога
ЗСУ
Тест

Причини низької швидкості ІНТЕРНЕТ

Звертаємо увагу користувачів на те, що швидкість, вказана у тарифному плані є верхньою межею того каналу доступу який вам надається. Це означає, що ви отримуєте доступ в інтернет зі швидкістю до зазначеної величини, тобто в різні моменти часу ви можете за замірами виявити, що швидкість може бути як рівна зазначеної в тарифі, так і бути дещо менше її.

Зазвичай користувачі оцінюють швидкість інтернет по своїм суб'єктивним очікуванням (повільно-швидко), або за допомогою програми для скачування файлів, або використовують сайти для виміру швидкості. Останній варіант найближче стоїть до істини.

Гуляючи по просторах інтернету іноді виникають випадки, коли починає «гальмувати» інтернет, повільно відкриваються сторінки, низька швидкість скачування і т.п. У багатьох початківців - а часом і у «просунутих» користувачів - перше, що спадає на думку: «В цьому винен провайдер». Перш, ніж робити раптових висновків, рекомендуємо ознайомиться з даними керівництвом, яке допоможе Вам більш точно встановити причину що відбувається.

Необхідно пам'ятати про те, що інтернет починається від Вашого комп'ютера і закінчується будь-якою точкою планети, проблеми можуть виникати на будь-якій ділянці шляху. Провайдер несе відповідальність тільки за свою ділянку мережі.

Низька швидкість інтернет може бути викликана різними причинами, серед яких можна відзначити наступні:

  • Рідкісний випадок. На комп'ютері користувача програма для скачування файлів вимірює швидкість в мегабайтах в секунду, а в тарифі вказана швидкість в мегабитах в секунду, тобто відмінність у показаннях не менш ніж у 8 разів. Абонент ж таки, дивлячись на свідчення програми, думає, що його швидкість у 8 разів занижена, ніж це обумовлено в договорі.
  • Користувач використовує програму Internet Explorer для виходу в інтернет. Ця програма з іконкою у вигляді букви E, порівняно з іншими більш популярними програмами такими як Opera , Google Chrome , Mozilla Firefox , як показує практика, досить часто відкриває сайти повільніше. Особливо це помітно при виході в інтернет через бездротовий доступ в квартирі.
  • На комп'ютері користувача запущено кілька програм, які в даний момент щось качають і передають в інтернет назад, займаючи виділену смугу доступу. Наприклад, одночасно користувач качає файли по локальній мережі, оновлюється антивірус, викачуються оновлення Windows, працює програма торрент-клієнт, грає музика з сайту Вконтакте і т.п.
  • Процесор комп'ютера під час відкриття сторінок в інтернеті завантажений під 100% або близько до того, майже «під зав'язку». Перевірити завантаження процесора дуже просто: натисніть одночасно клавіші [Ctrl], [Alt] і [Del] і запустіть диспетчер задач. У вікні диспетчера завдань ви побачите крім того, що вантажить ваш процесор ще й відсоток завантаження процесора. Якщо ви зіткнулися саме з даним фактом не звинувачуйте в цьому провайдера - це виключно проблема операційної системи та програм на вашому комп'ютері.
  • На швидкість можуть впливати апаратні обмеження комп'ютера користувача. Процесор може не справлятися з великим потоком даних, особливо, якщо цей потік складається з великої кількості пакетів маленького розміру (наприклад, торрент-клієнти). Останнім часом, коли з'явилася можливість користуватися інтернетом на великих швидкостях, і одночасно з'явився великий вибір комп'ютерів (нетбуки, неттопи) з «полегшеними» процесорами, ця проблема стає все актуальнішою.
  • Комп'ютер користувача заразився вірусом, трояном або спам-ботом, які в непомітному для користувача режимі розсилають спам, скачують на комп'ютер сміттєві файли (тобто займають частину каналу доступу), в настройках Windows змінюють налаштування виходу в мережу або зовсім блокують доступ. Таке може трапитися навіть якщо на комп'ютері стоїть і оновлюється антивірус, проте різні антивіруси можуть по-різному реагувати на проникнення вірусу.
  • На комп'ютері стоять спеціалізовані програми для розгону інтернет і економії трафіку, для аналізу мережевого трафіку, або відбулися некоректні налаштування комп'ютера внаслідок встановлення чи видалення антивірусного захисту, включаючи і більш комплексні види програмного захисту, наприклад, файрволла.
  • Несправність на лінії між комп'ютером абонента і сервером провайдера. Зверніть увагу: лінія зв'язку починається від обладнання провайдера на будинку і закінчується мережевою картою в комп'ютері абонента.Збій може виникнути де завгодно: у квартирі, на сходовому майданчику, на поверсі де встановлено обладнання провайдера, на даху або в підвалі через який підходить сигнал з іншого будинку.
  • Завантаженість сервера з якого ви намагаєтеся викачувати файли або завантажувати сайти або є спеціальне обмеження на швидкість, накладене адміністратором того сайту який ви відкриваєте або з якого качаєте.

Що робити якщо швидкість дуже низька і гальмує інтернет

  • Вимкніть всі програми, які можуть качати і завантажувати з інтернет-що, навіть якщо вони в даний момент нічого не качають. Закрийте всі сайти. Переконайтеся, що не відбувається автоматичного оновлення Windows (зазвичай при оновленні з'являється додатковий значок в правому нижньому кутку екрану з текстом про оновлення) і антивірус теж не викачує оновлення. Якщо встановлений файрвол, відключіть його. Тепер, коли все зайве відключено і неактивно перевірте швидкість інтернет, відкриваючи кілька різних сайтів по одному за раз.
  • Ті ж дії, що і в першому пункті, але з виміром швидкості на сайтах, спеціально створених для цього, наприклад http://speedtest.net. Замір краще проводити кілька разів і з різним інтервалом часу. При вимірі всі інші сайти повинні бути закриті! Одне відкрите вікно і в ньому сайт для виміру швидкості і більше нічого!
  • Проведіть примусову повну перевірку антивірусом всіх дисків на комп'ютері, а потім перезавантажте комп'ютер і знову перевірте роботу інтернет. Краще всього, якщо ви перевірите комп'ютер на віруси відразу декількома антивірусами: одним який у вас уже встановлений на комп'ютері та іншими, безустановочнимі (портативними) які можна скачати з інтернету. Звертаємо увагу, що деякі віруси (в т.ч. що є причиною гальмування інтернету) проникають на комп'ютер через уразливості компонентів і програм, встановлених у вашому комп'ютері, при цьому навіть найавторитетніший антивірус часто «мовчить».
  • Якщо є в будинку другий комп'ютер або ноутбук, перевірте на ньому як вантажаться сторінки і гойдаються файли.
  • Якщо ви підключені до інтернет через роутер, то спробуйте підключитися до інтернет без використання роутера. Даний рада підходить тільки для знаючих абонентів. Якщо вам важко перевірити інтернет без відключення роутера, зверніться в техпідтримку за підказкою.
  • Перевірте завантаженість процесора або на комп'ютері або ноутбуці. Для цього натисніть одночасно клавіші [Ctrl], [Alt] і [Del] і запустіть диспетчер задач. У вікні диспетчера завдань ви побачите відсоток завантаження процесора. Спробуйте відкрити будь-який сайт і тут же простежте за значенням завантаження. Якщо завантаження процесора в момент відкриття сайтів дорівнює або близька до 100% не звинувачуйте в цьому провайдера - це виключно проблема операційної системи та програм на вашому комп'ютері.

Якщо вищевказані способи не привели до успіху, зверніться в тех.підтримку