Допомога
ЗСУ
Тест

Як змінити тарифний план?

Технічна допомога

Послуги абонентам

Питання обслуговування

Способи оплати

Зміна тарифного плану здійснюється в 00:00 першого числа календарного місяця.

Заявку на зміну тарифного плану необхідно подати до 18:00 останнього дня попереднього календарного місяця. Оформити заявку на зміну тарифу ви можете в офісі NashNET за адресою: м. Рівне, вул. Чернишова 38 (необхідний паспорт власника договору).

 

Також ви можете зробити це дистанційно:

  • зателефонувавши (097) 372-59-30 або (068) 724-02-79;
  • замовивши дзвінок менеджера абонентської служби;
  • написавши лист у вільній формі на support@nashnet.rv.ua (приймаються тільки листи з e-mail, зазначеного в договорі!)
  • Замовити заміну в Особистому кабінеті абонента.

При зверненні по телефону будьте готові назвати свої дані (логін, контактний телефон, вказаний у договорі e-mail.