Як змінити тарифний план?
Технічна допомога
Налаштування інтернету
- Як дізнатися MAC-адресу комп'ютера?
- Автореєстрація MAC адреси
- Як налаштувати інтернет (DHCP) на комп'ютері з ОС Windows
- Як підключити до Інтернету кілька комп'ютерів?
- Сервер оновлень ESET NOD32
- Що таке "браузер" і чим він відрізняється від "брандмауера"?
- Як очистити кеш браузера
- Як включити cookies в Safari (MacOS)
- Перевірка швидкості Вашого з'єднання з Інтернет
Цифрове TV
Wi-Fi: Вибір, купівля, збільшення швидкості роутера
Мережева безпека
Послуги абонентам
Питання обслуговування
Способи оплати
Оплата в Особистому кабінеті
- через "Приват24" та "LiqPay"
Оплата в Інтернеті
Зміна тарифного плану здійснюється в 00:00 першого числа календарного місяця.
Заявку на зміну тарифного плану необхідно подати до 18:00 останнього дня попереднього календарного місяця. Оформити заявку на зміну тарифу ви можете в офісі NashNET за адресою: м. Рівне, вул. Чернишова 38 (необхідний паспорт власника договору).
Також ви можете зробити це дистанційно:
- зателефонувавши (097) 372-59-30 або (068) 724-02-79;
- замовивши дзвінок менеджера абонентської служби;
- написавши лист у вільній формі на support@nashnet.rv.ua (приймаються тільки листи з e-mail, зазначеного в договорі!)
- Замовити заміну в Особистому кабінеті абонента.
При зверненні по телефону будьте готові назвати свої дані (логін, контактний телефон, вказаний у договорі e-mail.