Орендоване обладнання: повернення, заміна, гарантійне обслуговування
Технічна допомога
Налаштування інтернету
- Як дізнатися MAC-адресу комп'ютера?
- Автореєстрація MAC адреси
- Як налаштувати інтернет (DHCP) на комп'ютері з ОС Windows
- Як підключити до Інтернету кілька комп'ютерів?
- Сервер оновлень ESET NOD32
- Що таке "браузер" і чим він відрізняється від "брандмауера"?
- Як очистити кеш браузера
- Як включити cookies в Safari (MacOS)
- Перевірка швидкості Вашого з'єднання з Інтернет
Цифрове TV
Wi-Fi: Вибір, купівля, збільшення швидкості роутера
Мережева безпека
Послуги абонентам
Питання обслуговування
Способи оплати
Оплата в Особистому кабінеті
- через "Приват24" та "LiqPay"
Оплата в Інтернеті
Для оформлення заявки на сервісне обслуговування необхідно звернутися до нас за телефоном (068)724-02-79 (097)372-59-30 або залишити запит із зазначенням контактного телефону на e-mail: support@nashnet.rv.ua
З Вами зв'яжеться менеджер для уточнення деталей майбутнього візиту майстра. У процесі роботи сервісної бригади може знадобитися заміна або установка обладнання, з відповідним оформлення документів.
При заміні або передачі обладнання в оренду потрібно оформлення Акту прийому-передачі, заміни і т.д. Документи підписуються довіреною особою і візуються печаткою компанії. Якщо Ваша організація працює з печаткою, вона повинна бути при Вас на час приходу майстра. Заміна обладнання не буде виконана в разі недотримання цієї умови.
Повторний виклик майстра по заміні, що не відбулася через відсутність печатки або підпису довіреної особи буде оплачений згідно з Прейскурантом.
Якщо печатка по якійсь причині не може бути передана на адресу, за якою оформляються документи, заздалегідь повідомте про це менеджерові.
Безкоштовно виконуються наступні заявки:
Заміна гарантійного обладнання (гарантійний період -1 рік з моменту установки \ підключення)
Заміна орендованого обладнання, установка в оренду (перша заявка, з обов'язковим оформленням документів)