Процес підключення до NashNET

Технічна допомога

Послуги абонентам

Питання обслуговування

Способи оплати

Як підключитись до NashNET?

Для підключення до мережі NashNET Вам необхідно заповнити заявку на підключення одним із варіантів:
  • Заповнити форму на сайтi "заявка на пiдключення” i найближчим часом з вами зв’яжеться наш менеджер
  • Зателефонувати за номероми (097) 372-59-30 або (068) 724-02-79 в робочi днi з 9:00 до 19:00;
  • Приїхати до нашого офiсу за адресою: м. Рівне, вул. Чернишова 38.
 
Як підключають?
Наші фахівці зв'язуються з вами протягом п'яти днів за зазначеним вами телефоном та домовляються про деталі майбутнього підключення. У обговорену вами дату та час, до Вас завітають монтажники, які прокладуть кабель від нашої точки присутності на будинку до вашого комп'ютера, або іншого пристрою. Після підключення підписується акт виконаних робіт та укладається договір. Одразу ж після підключення ви можете користуватися усіма можливостями високошвидкісного безлімітного інтернету від NashNET. 
 
Скiльки часу потрiбно для пiдключення у багатоповерхових будинках за технологією Ethernet?
В середньому підключення абоненту виконується в 3-х денний термін від дня отримання заявки на підключення. Менеджер отримавши заявку на підключення погоджує час і день виконання монтажних робіт з абонентом. Орієнтований час проведення монтажних робіт до 2-х годин. Майстер прокладає від технічного майданчика до квартири абонента кабель типу вита пара 5 категорії, заводить кабель у квартиру (до обладнання абонента), налаштовує і перевіряє підключення. Роботи, що пов’язані з прокладкою кабелю (стандарною, нестандартною, акуратною) по житлу можуть виконуватись за узгодженням з майстром.
 
 
Скiльки часу потрiбно для пiдключення за технологією GEPON?
В середньому підключення абоненту виконується в 5 ти денний термін від дня отримання заявки на підключення.
Менеджер отримавши заявку на підключення погоджує час і день виконання монтажних робіт з абонентом. Орієнтований час проведення монтажних робіт до 2-х годин. Майстер прокладає від точки включення до будинку абонента оптоволоконний кабель (до обладнання абонента ONU) налаштовує і перевіряє підключення.
Роботи, що пов’язані з прокладкою кабелю (стандарною, нестандартною, акуратною) по житлу можуть виконуватись за узгодженням з майстром.
 
Чи є можливість тестового підключення до мережі NashNET? 
Можливість тестового підключення до мережі NashNET відсутня. Це пов’язано із необхідністю прокладання комунікацій до Вашої квартири.
 
Де я можу взнати тарифні плани і скільки коштує підключення?
Актуальну інформацію про тарифні плани і підключення ви можете знайти на нашому сайті, в розділі "Тарифи",  або зателефонувавши нам. Ціни уточнюйте в індивідуальному порядку...

Як дізнатися чи підключено мій будинок до вашої мережі? Якщо ні, то коли його підключать?
Ви можете взнати це зателефонувавши до нашої служби техпідтримки або за допомогою спеціальної карти покриття NashNET
 
Як можна пришвидшити підключення мого будинку?
Потрібно подати і не оплачувати заявку на підключення. Побачивши, що з непідключеного будинку є заявки, ми максимально пришвидшимо його підключення.
 
Через який час після реєстрації заявки мене підключать?
Строк підключення клієнтів у будинках, що знаходяться у зоні покриття складає від 1 до 5 робочих днів. Це залежить від кількості заявок на підключення та завантаження наших монтажників. Після надходження заявки із Вами зв'яжеться співробітник технічного відділу і домовиться про дату та час підключення.

Я підписав договір і оплатив підключення, а мене до цих пір не підключили. Що робити?
Строк підключення складає 5 робочих днів з моменту оплати: під час цього строку, в порядку черги, з Вами зв'язується наш менеджер і домовляється про час і дату підключення. Уточнити всі питання, щодо підключення Ви можете у нашої техпідтримки клієнтів.

Яка швидкість з'єднання у мене?
Швидкість з'єднання у локальній мережі району складає до 100 Мбіт/c. Швидкість Інтернету вказана у Вашому тарифному пакеті.

Який комп'ютер потрібен для роботи у вашій мережі?
Будь-який IBM PC-сумісний комп'ютер, на якому встановлена ОС Windows. Можлива робота й з іншими операційними системами та комп'ютерами Macintosh, але при умові, що Ви самі зможете встановити та налаштувати протокол TCP/IP. Також в комп'ютері необхідна наявність мережевої карти, яка працює за стандартом Fast Ethernet (100base-TX), для підключення нашого кабелю із роз'ємом RJ-45.

Яке обладнання під час підключення встановлюють мені?
Вам потрібна тільки мережева карта у комп'ютері, більше ніякого додаткового обладнання у Вас у квартирі ми не встановлюємо.

Чи прокладаєте ви кабель по приміщенню (квартири/офісу)?
В ціну підключення входить прокладання лінії до Вашого приміщення, первинне налаштування програмного забезпечення на Вашому комп’ютері та надання необхідного метражу кабелю. Прокладання кабелю по приміщенню не входить в ціну підключення і обов’язки монтажників.

Яким кабелем мене підключать?
Вас підключають кабелем «звита пара» (витая пара, twisted pair, UTP) 5-ї категорії із роз'ємом RJ-45. Кабель підводиться від нашого активного обладнання до Вашого компютера і під'єднується до мережевої карти Вашого комп'ютера

Чи використовується телефонна лінія для підключення до вашої мережі?
При підключенні клієнтів до нашої мережі ми не використовуємо телефонну лінію. У нас задіяні власні лінії зв'язку.

Я переїжджаю і хочу користуватися вашими послугами за новою адресою, чи це можливо і на яких умовах? 
Під час переїзду Вам необхідно розірвати договір за попередньою адресою та оформити договір по-новому. Умови підключення при переїзді стандартні, ціна – 40 грн.