Технічні проблеми та їх усунення
Техпідтримка
Налаштування інтернету
- Як дізнатися MAC-адресу комп'ютера?
- Автореєстрація MAC адреси
- Як налаштувати інтернет (DHCP) на комп'ютері з ОС Windows
- Як підключити до Інтернету кілька комп'ютерів?
- Сервер оновлень ESET NOD32
- Що таке "браузер" і чим він відрізняється від "брандмауера"?
- Як очистити кеш браузера
- Як включити cookies в Safari (MacOS)
- Перевірка швидкості Вашого з'єднання з Інтернет
Цифрове TV
Wi-Fi: Вибір, купівля, збільшення швидкості роутера
Мережева безпека
Послуги абонентам
Питання обслуговування
Способи оплати
Оплата в Особистому кабінеті
- через "Приват24" та "LiqPay"
Оплата в Інтернеті
- Я хочу перевстановити операційну систему, антивірус, FireWall. Чи виконують Ваші фахівці роботу по перевстановленню.
Так, дивіться розділ додаткові послуги.
- Я перевстановив на своєму ПК операційну систему. Після цього на ПК збились всі налаштуванні інтернет. Що мені необхідно зробить?
Зверніться в відділ підтримки або скористуйтеся інструкцією наданою Вам при підключенні.
- Що робити, якщо не виходить завантажити файли по ftp або http?
По-перше, необхідно визначити тип помилки, яка виникає в процесі операції завантаження. По-друге, визначиться, чи працює інтернет загалом. По-третє, Ви завжди можете звернутися в відділ технічної підтримки для детальної консультації.
- Я зайшов в інтернет, але швидкість передачі даних низька, чому?
Причини різні. Перевірте, чи не завантажує Ваш ПК в фоновому режимі. Перевірте командою ping затримку пакетів. Перевірте, яка швидкість на інтерфейсі карти ( іконка мережі ).
- Скільки і як я можу замовити додаткових статичних IP-адрес?
За кожну статичну IP-адресу Ви сплачуєте кошти в розмірі наданому в розділі додаткові послуги .