Допомога
ЗСУ
Тест

Технічні проблеми та їх усунення

Техпідтримка

Послуги абонентам

Питання обслуговування

Способи оплати

  • Я хочу перевстановити операційну систему, антивірус, FireWall. Чи виконують Ваші фахівці роботу по перевстановленню.
    Так, дивіться розділ додаткові послуги.
  • Я перевстановив на своєму ПК операційну систему. Після цього на ПК збились всі налаштуванні інтернет. Що мені необхідно зробить?
    Зверніться в відділ підтримки або скористуйтеся інструкцією наданою Вам при підключенні.
  • Що робити, якщо не виходить завантажити файли по ftp або http?
    По-перше, необхідно визначити тип помилки, яка виникає в процесі операції завантаження. По-друге, визначиться, чи працює інтернет загалом. По-третє, Ви завжди можете звернутися в відділ технічної підтримки для детальної консультації.
  • Я зайшов в інтернет, але швидкість передачі даних низька, чому?
    Причини різні. Перевірте, чи не завантажує Ваш ПК в фоновому режимі. Перевірте командою ping затримку пакетів. Перевірте, яка швидкість на інтерфейсі карти ( іконка мережі ).
  • Скільки і як я можу замовити додаткових статичних IP-адрес?
    За кожну статичну IP-адресу Ви сплачуєте кошти в розмірі наданому в розділі додаткові послуги .